The 5-Second Trick For نحوه خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در این مورد بیشتر بخوانید: لیمیت اوردر و استاپ لیمیت چیست؟

صرافی ارز دیجیتال به زبان خیلی ساده پلتفرمی است که به شما امکان خرید، فروش و تبدیل ارزها را می‌دهد.

وضعیت جفت‌ارز در یک روز گذشته. عکس بالا وضعیت قیمت ریپل نسبت به بیت کوین طی ۲۴ ساعت اخیر را نشان می‌دهد.

برای فعالیت در هر کدام از این صرافی‌ها کافی است وارد وبسایت صرافی شده در آن ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید.

کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به‌عنوان مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند.

فهرست سفارشات خرید را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات خرید ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

استیبل کوین به ارز دیجیتالی اشاره دارد که یک پشتوانه دارد، این پشتوانه می‌تواند ارز فیات یک کشور باشد، طلا باشد و یا حتی سهام یک شرکت.

در صفحه معاملات ریپل و بیت کوین می‌توانیم با استفاده از بیت کوین ریپل بخریم و یا در ازای بیت کوین ریپل‌هایمان را بفروشیم. به‌طور کلی صفحه معاملات در بایننس به شکل زیر است:

پس در اولین قدم سعی کنید با توجه به هدف و میزان سرمایه‌ی خود یکی از انواع کیف پول‌ها را انتخاب کنید.

در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال، به‌خصوص صرافی‌های ایرانی، پس از ثبت‌نام باید با ارسال تصویر مدارک شناسایی خود، احراز هویت کنید.

در حال حاضر خرید بیت کوین به خودیِ‌خود هیچ‌گونه منع قانونی ندارد، مگر اینکه با بیت کوین‌های خریداری‌شده جرمی (مثل پولشویی و تأمین مالی تروریست) انجام شود.

دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه یکی از منابع آموزش عالی برای کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است.

شما می‌توانید هر بخشی از موجودی کیف پول‌های خود را در هر زمانی از شبانه‌روز بفروشید. در قسمت پایین فرم، مبلغ دریافتی شما پس از کسر کارمزد نمایش داده می‌شود.

اگرچه همچنان کاربران ایرانی زیادی از بایننس استفاده می‌کنند، خود صرافی‌ بایننس بارها در اموزش خرید ارز دیجیتال اطلاعیه‌های رسمی نشان داده است که خیلی تمایلی به میزبانی از ساکنان کشورهای تحت‌تحریم ندارد.

Report this wiki page